Головна

Методичний кабінет

Методична робота у ВПУ № 25 смт Демидівка здійснюється згідно з Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про професійно-технічну освіту”, “Про загальну середню освіту”, Положенням про методичну роботу, Статутом училища, іншими нормативно-правовими документами в галузі освіти.

Основні принципи методичної роботи:

  • демократизація та гуманізація навчального процесу;
  • цільовий підхід до організації методичної роботи відповідно до програмних цілей професійно-технічного закладу та напрямків його діяльності;
  • організація роботи з педагогічними кадрами на основі потреб та реального рівня професійної компетентності;
  • системність та систематичність;
  • науковість;
  • оперативність та мобільність;
  • прогностичність та випереджувальний характер;
  • оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм;
  • пріоритет знань та моральних цінностей.

Основними завданнями методичної роботи є:

  • організаційно-методичне забезпечення програм розвитку навчального закладу;
  • удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання учнівської молоді, забезпечення єдності, органічного взаємозв’язку загальноосвітньої та професійної підготовки учнів і слухачів на основі принципів гнучкості, наступності, прогностичності, ступневості професійно-технічної освіти;
  • розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації і умов для професійного вдосконалення;
  • інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем педагогіки, психології, інформування про досягнення науки передового педагогічного та виробничого досвідів;
  • організаційно-методична допомога у розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, впровадженні результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технології тощо;
  • створення комплексно-методичного забезпечення предметів і професій, розробка та видання навчальних, методичних посібників, рекомендацій, наочних засобів навчання;
  • забезпечення інтеграції навчального процесу, науки і практики;
  • підготовка до атестації педагогічних працівників.